Det handler om at øge kendskabet til din virksomhed
Du kender det måske selv: Du er på jagt efter en ny ydelse eller service, og hvis du ikke allerede kender nogle virksomheder, går du direkte ind på Google for at finde en løsning.
Digital markedsføring handler om at nå de personer, der er på jagt efter netop din ydelse. Og det handler derudover også om at sørge for, at folk slet ikke behøver at Google, men at de straks tænker på netop dig, hvis dit produkt eller service matcher deres behov.
Lad mig være din eksterne marketingspecialist
Det kan være en jungle at holde styr på Facebook, Instagram, Google og LinkedIn. Nye muligheder og krav kommer løbende til, og det kan tage tid fra din kerneforretning at skulle sætte sig ind i det.
Overlad din markedsføring til mig og brug din tid på det, du er bedst til. Vi aftaler et fast månedligt beløb, du vil afsætte til annoncering, og herefter fordeler jeg budgettet på de medier, der giver mening for dig at være på.
Du får løbende rapportering, og al ejerskabet af annonceringen er hos dig, så du kan altid selv følge med fra dag til dag.
Det hjælper jeg blandt andet med
Strategi
Få en køreklar plan for, hvordan du får succes på de sociale medier. Strategien er nem at implementere, og den er unikt tilpasset dig.
Opsætning af tracking
Opsætning af tracking, så du kan få omfattende indblik i din målgruppe og effekten af annoncerne.
Varetagelse af al annoncering
Lad mig overtage din annoncering, så du kan fokusere på det, du er bedst til. Du vil få rapporter og opkald, så du kan følge med.
Undervisning
Bliv klædt på til selv at overtage din markedsføring gennem trin-for-trin undervisning tilpasset dit niveau.
Fasthold dine kunder og
besøgende
Undersøgelser har vist, at vi skal ”prikkes” på skulderen over 8 gange, før vi foretager et køb. 8 gange skal vi altså støde på en virksomhed, før vi er klar til at beslutte os.
Typisk bruges der hundredevis – hvis ikke tusindvis – af kroner på at tiltrække nye kunder, men der bliver ikke tænkt på, hvordan du fastholder de besøgende, som annonceringen tiltrækker. Hvis du konstant viser dig til nye personer, men ikke tænker på at fastholde de interesserede, så forsvinder pengene ud i ingenting.
Når jeg opsætter annoncer, er mit helt store fokus, hvordan der kan opbygges budskabstragte, der fører dine besøgende fra overvejelse til køb.
Datadrevne målgrupper
Der findes en række metoder til at finde de personer, der med størst sandsynlighed vil købe af dig. Én af de metoder er look-a-like målgrupper, hvor jeg fx kan finde den ene procent af Danmarks befolkning, der i højest mulig grad har de samme karakteristika som dine besøgende eller kunder.
Ved at ramme de personer, der i høj grad har samme demografiske karakteristika som de personer, der allerede nu reagerer på dine annoncer, undgår du at bruge penge på at forsøge at ramme de rigtige.
Testimonials
Det siger andre
Gennem de seneste år som selvstændig har jeg hjulpet en række forskellige virksomheder. Store såvel som små. Læs hvad nogle af dem siger herunder.
Skal jeg hjælpe dig med digital markedsføring?
Ræk ud og lad os tage en snak om mulighederne.
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulpet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707
CVR-nummer: 39411768
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707.
CVR-nummer: 39411768
Information
Menu
Kontakt mig
hej@mettekorshoj.dk
Lauritshøj 54, 8541 Skødstrup
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulpet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707.
CVR-nummer: 39411768
Menu
Kontakt mig