Artlinco’s transformation var en omfattende rejse, der kombinerede datadrevet indsigt med kreativt indhold. Ud over søgeordsanalyser og målrettede annoncer blev der skabt en e-bog, der resulterede i en imponerende mængde kvalitetsleads. Målgruppen blev lokket med denne e-bog, hvorefter de blev indlemmet i et strategisk e-mailflow, designet til at konvertere
Processen
Samarbejdet involverede alt fra nyhedsbreve, annonceringsstrategier til en e-bog, der perfekt fangede Artlincos essens. Med et dybdegående e-mailflow sørgede vi for at fastholde og engagere vores leads, hvilket maksimerede konverteringsraterne.
Missionen
Ikke kun at øge Artlincos synlighed, men også at skabe meningsfulde interaktioner. E-bogen blev designet som et ledemiddel, hvorfra målgruppen blev ført ind i en velovervejet e-mail marketingstrategi, der konverterede dem til loyale kunder.
Resultater
Ved at kombinere annoncering, indholdsoprettelse og e-mail marketing, skabte vi ikke kun synlighed for Artlinco, men også et loyalitetsbånd mellem Artlinco og deres kunder.
Flere relaterede projekter