nlxy9flayqtx8eqzpkz7y13wtytrix
Artlinco A/S

At bringe Artlincos vision til live digitalt krævede mere end bare en gennemtænkt annonceringsstrategi. Ud over at skabe en stærk tilstedeværelse på Facebook, LinkedIn og Google Ads, udviklede jeg engagerende indhold i form af nyhedsbreve og en informativ e-bog, hvilket yderligere styrkede Artlincos forhold til deres målgruppe.

Alle annoncer blev opsat dynamisk og datadrevet med henblik på at lade algoritmen vise de annoncetekster og overskrifter, som målgruppen ville være mest tilbøjelig til at konvertere på baggrund af. Ved at fjerne “tror” og mavefornemmelse fra annonceringen, formåede jeg at skabe et kontinuerligt flow af relevante leads for dem.

Artlinco A/S

Artlinco’s transformation var en omfattende rejse, der kombinerede datadrevet indsigt med kreativt indhold. Ud over søgeordsanalyser og målrettede annoncer blev der skabt en e-bog, der resulterede i en imponerende mængde kvalitetsleads. Målgruppen blev lokket med denne e-bog, hvorefter de blev indlemmet i et strategisk e-mailflow, designet til at konvertere

Processen

Samarbejdet involverede alt fra nyhedsbreve, annonceringsstrategier til en e-bog, der perfekt fangede Artlincos essens. Med et dybdegående e-mailflow sørgede vi for at fastholde og engagere vores leads, hvilket maksimerede konverteringsraterne.

Missionen

Ikke kun at øge Artlincos synlighed, men også at skabe meningsfulde interaktioner. E-bogen blev designet som et ledemiddel, hvorfra målgruppen blev ført ind i en velovervejet e-mail marketingstrategi, der konverterede dem til loyale kunder.

Resultater

Ved at kombinere annoncering, indholdsoprettelse og e-mail marketing, skabte vi ikke kun synlighed for Artlinco, men også et loyalitetsbånd mellem Artlinco og deres kunder.