Skab kontakt til potentielle kunder
Er du i en branche, hvor dit salg foregår online eller over telefonen? Lad mig skabe et setup, hvor du får relevante og varme kundeemner, der selv har sagt “ja tak” til at blive ringet op.
Et setup på tværs af medier
Dine kunder søger måske efter dine ydelser på Google, de bruger sociale medier, ser videoer på Youtube, og de besøger din og dine konkurrenters hjemmeside. Al den data kan jeg bruge til at skabe en målgruppe, der skal se netop dine annoncer. Faktisk behøver de slet ikke have besøgt din hjemmeside – baseret på deres digitale adfærd kan jeg aflure, om de er i din målgruppe eller ej.
Herefter ser netop dine potentielle kunder annoncer, der omhandler dig og din ydelse. Med til annoncerne er en formular, de potentielle kunder kan udfylde. Når det sker, får du direkte besked om, at en potentiel kunde ønsker at blive ringet op. Herefter skal du udelukkende fokusere på at lukke salget.
Jeg tager mig af alt
Det lyder måske for godt til at være sandt, men du skal ikke tænke på hverken målgruppe eller medier. Jeg tager mig af alt.
Processen er, at vi indledende har en dialog, hvor vi afstemmer budget, og jeg giver dig en ærlig vurdering af, om dit budget er realistisk i forhold til at nå din målgruppe.
Jeg samarbejder med en professionel videoproducer, der til en skarp pris kan levere videoer, hvor du taler direkte til din målgruppe. Det er effektivt, og vi sørger for alt fra setup og til hvad du skal sige, så du kun skal tænke på mindst muligt. Vi har endda en teleprompter, så du ikke skal lære ordene udenad.
Setup, videoer, målgruppe og ordvalg er baseret på vores dialog om dine ønsker, min analyse af din målgruppe samt min erfaring med andre virksomheder.
Sådan er processen for leadgenerering
Indledende dialog
Her snakker vi om din målgruppe, dit budget og dine forventninger til antal kundehenvendelser. Jeg kommer med en ærlig vurdering af, om det vil give mening at køre annoncer ud fra netop din målgruppe og budget, og sammen afstemmer vi forventninger og sætter klare mål.
Analyse
Jeg analyserer din målgruppe og vurderer, hvilke medier vi skal være på, samt hvilke budskaber vi skal nå målgruppen med. Her laver jeg blandt andet en konkurrentanalyse, og jeg laver en strategi for, hvordan en salgstragt skal opsættes, for at vi når netop dine potentielle kunder.
Materiale til annoncering
Hvis du er i en branche, hvor folk køber ind på dig som person, er det vigtigt, at vi skaber tillid hos målgruppen. Derfor vil jeg foreslå, at vi optager videoer, så målgruppen hurtigt kan vurdere, hvem du er, og hvad du står for. Jeg skriver talepapir, som du godkender, og på dagen vil både jeg og en professionel videoproducer guide dig i et stille og roligt tempo, så du kan levere det bedst mulige resultat.
Du kan vælge, at vi medbringer en teleprompter, så du ikke skal huske noget udenad. Det er den løsning, de fleste af vores kunder går med.
Opsætning af annoncer
Annoncerne skal vises på netop de platforme, hvor din målgruppe er. Det kan fx være sociale medier eller Youtube. I mange tilfælde vil det give mening med et setup på tværs af medier, da din målgruppe typisk vil være til stede på flere medier. Det skal du ikke bekymre dig om, jeg tager mig af alt, og jeg informerer naturligvis dig om hvert et skridt i processen.
Når annoncerne er opsat, får du tekster til godkendelse, og herefter starter leadgenereringen. Du vil få besked direkte i din indbakke, når en person ønsker at blive kontaktet.
For både store og små virksomheder
Leadgenerering og setuppet med en videoproducer kan måske virke som noget, der er forbeholdt helt store virksomheder. Min agenda er, at det skal være tilgængeligt for alle – uanset størrelse. Netop derfor tilpasser vi også setuppet, så det passer til netop dit budget. Jeg har hjulpet virksomheder med +500 ansatte, og jeg har hjulpet et start-up med beskedent budget og ingen ansatte.
Tilgangen er den samme, uanset hvilken størrelse din virksomhed har, men det er klart, at en virksomhed men kun en eller flere ansatte, ikke kan håndtere samme mængde leads som en stor virksomhed. Det tager jeg selvfølgelig højde for.
“Hvad hvis jeg ikke kan lide at være på video?”
Det respekterer jeg selvfølgelig, og der er også mulighed for leadgenering, uden du står foran kameraet. Først og fremmest vil jeg sige, at de bedste resultater kommer, når din målgruppe ser dig. Vi sørger for at skabe et trygt rum, hvor vi tager os den tid, der er brug for, og hvor vi guider dig hele vejen fra start til slut. Derfor er min erfaring, at det ender med at blive en god oplevelse for alle.
Er det udelukket for dig at stå foran et kamera, kan vi også lave forskellige andre videoer eller bruge billeder, så lad os tage en snak og finde ud af mulighederne for netop dig.
Testimonials
Det siger andre
Gennem de seneste år som selvstændig har jeg hjulpet en række forskellige virksomheder. Store såvel som små. Læs hvad nogle af dem siger herunder.
Klar til at få flere kunder?
Hvis du er klar til at håndtere kundehenvendelser fra folk, der selv har udtrykt ønske om at blive ringet op, så lad os tage en snak og finde ud af, hvordan jeg kan hjælpe dig.
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulpet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707
CVR-nummer: 39411768
Information
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707.
CVR-nummer: 39411768
Information
Menu
Kontakt mig
hej@mettekorshoj.dk
Lauritshøj 54, 8541 Skødstrup
Nogle billeder på denne side stammer fra Freepik
Få hjælp til tekst web og annoncering på sociale medier. Jeg har hjulpet virksomheder siden 2020, og jeg står klar til også at hjælpe dig.
SE-nummer: 41941707.
CVR-nummer: 39411768
Menu
Kontakt mig
hej@mettekorshoj.dk
Lauritshøj 54, 8541 Skødstrup
Nogle billeder på denne side stammer fra Freepik