Sociale medier
Med over 8 års erfaring med annoncering på sociale medier og erfaring fra over hundrede danske brands, er jeg klar til at løfte din forretning på Facebook, Instagram og LinkedIn.
Løft din omsætning med
Annoncering på Facebook, Instagram eller LinkedIn
Pengene 6, 12, 19, ja, helt op til 28 gange igen. Det er nogle af de resultater, jeg har været med til at skabe for andre virksomhedsejere gennem annoncering på sociale medier.
Det høje afkast skyldes i særlig grad, at de sociale medier har vundet danskernes hjerte, og rigtig mange af os kan slet ikke lade være med at tjekke medierne dagligt.
Du er måske landet her, fordi du ikke oplever de forventede resultater med din annoncering? Det kan også være, at du ikke har tid eller viden til at komme i gang?
Ved hjælp af den rigtige opsætning og skarpe annonceringstekster kan hjælpe dig med at løfte omsætningen – og jeg står både klar til at lære dig selv at annoncere, og jeg tager mig også gerne af al din markedsføring, så du kan bruge din tid på noget andet.
%
af danske mænd bruger Facebook hver dag
%
mellem 16-89 år er dagligt på Instagram
%
af danske kvinder bruger Facebook hver dag
%
af danske kvinder bruger Instagram hver dag
Det her hjælper jeg fx med
Tracking
Opsætning af tracking, så du kan få omfattende indblik i din målgruppe og effekten af annoncerne.
Målgrupper
Datadrevne målgrupper du kan bruge igen og igen, så du rammer de rigtige personer hver gang.
Annoncer
Det er selve annoncen, der får din målgruppe til at reagere. Jeg sørger for, annoncerne sælger.
Strategi
Få en køreklar plan for, hvordan du får succes på de sociale medier. Strategien er nem at implementere, og den er unikt tilpasset dig.
Undervisning
Bliv klædt på til selv at overtage din markedsføring gennem trin-for-trin undervisning, hvor jeg oplærer dig i et roligt tempo og forståeligt sprog.
Alt-i-en hjælp
Lad mig overtage din annoncering, så du kan fokusere på det, du er bedst til. Du vil få rapporter og opkald, så du kan følge med.
Det kan annoncering gøre for dig
Fasthold dine kunder og besøgende
Oplever du, at du lige nu kaster dine markedsføringskroner ned i et sort hul – eller frygter du det sker, hvis du går i gang med markedsføringen?
Når markedsføringen ikke giver afkast, er det mest nærliggende at tænke, at budskaberne ikke fanger din målgruppe. Det kan sagtens være sagen, men i de fleste tilfælde oplever jeg, at problemet i stedet er, at der ikke tænkes på fastholdelse.
Undersøgelser har vist, at vi skal ” prikkes” på skulderen over 8 gange, før vi foretager et køb. 8 gange skal vi altså støde på en virksomhed, før vi er klar til at beslutte os.
Typisk bruges der hundredevis – hvis ikke tusindvis – af kroner på at tiltrække nye kunder, men der bliver ikke tænkt på, hvordan du fastholder de besøgende, som annonceringen tiltrækker. Hvis du konstant viser dig til nye personer, men ikke tænker på at fastholde de interesserede, så forsvinder pengene ud i ingenting.
Når jeg opsætter annoncer, er mit helt store fokus, hvordan der kan opbygges budskabstragte, der fører dine besøgende fra overvejelse til køb.
datadrevne målgrupper
Find de kunder der ligner dine nuværende
Når først folk begynder at besøge dig og blive til kunder, ved du at markedsføringen virker. Herefter handler det om, at de rigtige personer skal se annonceringen.
Mange erhvervsdrivende sidder med en god fornemmelse af, hvem deres målgruppe er, og hvordan man fanger dem. Jeg plejer dog at sige, at det handler om at smide “tror” i skraldespanden, og i stedet kigge på, hvad dataen siger.
Der findes en række metoder til at finde de personer, der med størst sandsynlighed vil købe af dig. Én af de metoder er look-a-like målgrupper, hvor jeg fx kan finde den ene procent af Danmarks befolkning, der i højest mulig grad har de samme karakteristika som dine besøgende eller kunder.
Ved at ramme de personer, der i høj grad har samme demografiske karakteristika som de personer, der allerede nu reagerer på dine annoncer, undgår du at bruge penge på at forsøge at ramme de rigtige.